Weet je zeker dat je dit lesmateriaal wilt verwijderen?
Je kan dit niet ongedaan maken
Thank you! Your submission has been received!
Oops! Something went wrong while submitting the form.
Minecraft Challenge Rotterdam
Hebben jouw leerlingen / studenten een goed idee hoe Rotterdam groener, beter, meer klimaatneutraler kan? En kunnen dat, samen met hun klasgenoten, goed laten zien in een Minecraft-wereld? Dan dagen we ze uit met de Minecraft Challenge Rotterdam!
Hebben jouw leerlingen / studenten een goed idee hoe Rotterdam groener, beter, meer klimaatneutraler kan? En kunnen dat, samen met hun klasgenoten, goed laten zien in een Minecraft-wereld? Dan dagen we ze uit met de Minecraft Challenge Rotterdam!
Meer weten over dit lesmateriaal?
Conceptkerndoelen Digitale Geletterdheid
2
Digitale media en informatie
6
Creëren met digitale technologie
9
Digitale technologie, de samenleving en de wereld
SLO Leerdoelen
De leerling leert dat mensen, dieren en planten in wisselwerking staan met elkaar en hun omgeving (milieu), en dat technologische en natuurwetenschappelijke toepassingen de duurzame kwaliteit daarvan zowel positief als negatief kunnen beïnvloeden
30
Text Link
De leerling leert onder andere door praktisch werk kennis te verwerven over en inzicht te verkrijgen in processen uit de levende en niet-levende natuur en hun relatie met omgeving en milieu.
31
Text Link
De leerling leert in eigen ervaringen en in de eigen omgeving effecten te herkennen van keuzes op het gebied van werk en zorg, wonen en recreëren, consumeren en budgetteren, verkeer en milieu.
42
Text LinkSLO Leerdoelen
Geen SLO leerdoelen geselecteerd

Meer weten over dit lesmateriaal?
Details
Thema's
Groep
No items found.
Leerjaar
Kosten (incl. BTW)
kosteloos
Vak(ken)
No items found.
Vak(ken)
Binnen of buiten
Binnen
Binnen of buiten
Buiten
Taal
Nederlands
Voorbereidingstijd
1 uur
Toetsing
inzendingen maken kans op een prijs
Niveau
Lesdagen/uren
flexibel
Over de lesaanbieder

IT Campus Rotterdam
WebsiteMeer weten?
Neem contact op met
Wilma van Raamsdonk